Elég jó nézettséget hozott a Nyerő Páros az RTL Klubnak

Elég jó nézettséget hozott a Nyerő Páros az RTL Klubnak

Összesen négy héten át volt adásban a Nyerő Páros az RTL Klubon, ez alatt az idő alatt összességében 23,5 százalékos közönségarányt ért el a sztárpárshow a fő kereskedelmi célcsoportban (18-49), így toronymagasan nyerte saját sávját a műsor 2. évada – adta hírül az RTL Klub közleménye.

A Nyerő Páros idősávja alatt a TV2 átlagos közönségarányainak számtani átlaga 7,4 százalék volt.

Ez azt jelenti, hogy az RTL Klub show-ját esténként átlagosan több mint 700 ezer ember követte figyelemmel, a legnézettebb adás a szeptember 17-i, hétfői epizód volt, amit 790 ezren néztek meg. A legmagasabb közönségarányú adás a második epizód volt, 28,8 százalékos közönségaránnyal a 18-49 korcsoportban. A műsor a fiatalabb korosztályt és a nőket szólította meg leginkább.

A kimagasló televíziós nézettség mellett a Nyerő Páros online is kiválóan teljesített: a műsor teljes adásaihoz az RTL Most! felületén több mint 1,5 millió videóindítás kapcsolódik, és az emlékezetes jelenetek nézettsége is duplájára emelkedett az előző évadhoz képest.