A vívószövetség szerint nem verte át senki Szilágyi Áront, csak nem kellően tájékoztatták

A vívószövetség szerint nem verte át senki Szilágyi Áront, csak nem kellően tájékoztatták

A Magyar Vívó Szövetség (MVSZ) közleményben sajnálkozik, hogy félretájékoztatták Szilágyi Áront, a londoni és riói olimpia kardvívó aranyérmesét. Az M4 sportcsatorna “Kisbajnok” című műsorában az olimpikon a Magyar Vívó Szövetség képviseletében szerepelt.

Mint ismert: Az olimpiai bajnok vívó Szilágyi Áron akaratán is kívül reklámozta Mészáros Lőrinc vadiúj márkáját a 2Rule-t. Bár élő szerződéseire hivatkozva elutasította a márkát Szilágyi, az elvileg gyerekeknek szóló, gyakorlatilag egy nagy 2Rule-reklámmá vált Kisbajnok című műsorban Szilágyit gyerekek kérdezgetik, akik érdekes módon egytől egyig jól láthatóan 2Rule márkájú ruhában vannak, a sportoló így tudtán kívül reklámozta a semmiből előtört sportszereket.

Szilágyi azt mondta: “Az engem kizárólagosan képviselő menedzsment, a STRONGAA Management részére több kérés is érkezett, hogy vegyek részt a 2Rule márka népszerűsítésében. Mivel erre az élő szerződések nem adnak semmilyen lehetőséget, a menedzsmentnek mérlegelési lehetősége sem volt.”

Szilágyi átlényegülése

Az MVSZ a közleményében azt írja, “a 2Rule sportruházatot gyártó Magyar Sportmárka Zrt. és a Magyar Vívó Szövetség között tárgyalások folytak. Ennek eredményeként a felek között olyan megállapodás született, hogy az MVSZ képviseletében a nyilvános médiaszereplések alkalmával a válogatott sportolók, a szövetség munkatársai és tisztségviselői a magyar sportmárka termékeit viselik.

Ennek megfelelően Szilágyi Áron a műsorban való szereplésével semmilyen egyéb szponzori jogot nem sértett, hiszen a felvétel alkalmával a szövetséget képviselte, illetve a szerződésben rögzített feltételeket teljesítette.

Minderről a Magyar Vívó Szövetség elnöke, Csampa Zsolt, Szilágyi Áron mai közleményét követően mind az válogatott sportolót, mind menedzsmentjét is tájékoztatta.”

Zárásként a szövetség még belengette, hogy a “témával kapcsolatosan a nem tényszerű média-megjelenésekkel szemben helyreigazítást kezdeményez.”