Foci VB 2018 Meccsek Hírek Csoportok
A csoport M Gy D V G+ G- P
Uruguay 3 3 0 0 5 0 9
Oroszország 3 2 0 1 8 4 6
Szaúd-Arábia 3 1 0 2 2 7 3
Egyiptom 3 0 0 3 2 6 0
B csoport M Gy D V G+ G- P
Spanyolország 3 1 2 0 6 5 5
Portugália 3 1 2 0 5 4 5
Irán 3 1 1 1 2 2 4
Marokkó 3 0 1 2 2 4 1
C csoport M Gy D V G+ G- P
Franciaország 3 2 1 0 3 1 7
Dánia 3 1 2 0 2 1 5
Peru 3 1 0 2 2 2 3
Ausztrália 3 0 1 2 2 5 1
D csoport M Gy D V G+ G- P
Horvátország 3 3 0 0 7 1 9
Argentína 3 1 1 1 3 5 4
Nigéria 3 1 0 2 3 4 3
Izland 3 0 1 2 2 5 1
E csoport M Gy D V G+ G- P
Brazília 3 2 1 0 5 1 7
Svájc 3 1 2 0 5 4 5
Szerbia 3 1 0 2 2 4 3
Costa Rica 3 0 1 2 2 5 1
F csoport M Gy D V G+ G- P
Svédország 3 2 0 1 5 2 6
Mexikó 3 2 0 1 3 4 6
Dél-Korea 3 1 0 2 3 3 3
Németország 3 1 0 2 2 4 3
G csoport M Gy D V G+ G- P
Belgium 3 3 0 0 9 2 9
Anglia 3 2 0 1 8 3 6
Tunézia 3 1 0 2 5 8 3
Panama 3 0 0 3 2 11 0
H csoport M Gy D V G+ G- P
Kolumbia 3 2 0 1 5 2 6
Japán 3 1 1 1 4 4 4
Szenegál 3 1 1 1 4 4 4
Lengyelország 3 1 0 2 2 5 3

Évi 16 milliárdot költ reklámra a Szerencsejáték Zrt., leginkább kormányközeli cégekhez

Évi 16 milliárdot költ reklámra a Szerencsejáték Zrt., leginkább kormányközeli cégekhez

Az ország egyik legnagyobb hirdetője lett az állami tulajdonú Szerencsejáték Zrt., tavaly például 16,1 milliárd forintot szórtak ki csak hirdetésre úgy, hogy a cég lottó- és sorsjegymonopólium, így nincs igazi vetélytársa, másrészt pedig elvi szinten az ő kötelességük lenne felhívni a figyelmet a túlzott játékszenvedély káros hatásaira. Ehhez képest valószínűleg a hirdetéseknek is köszönhetően egyre többen szerencsejátékoznak az országban, ráadásul így a 2017-es 147 milliárd forintnyi haszonnak elreklámozták a 11 százalékát.

Persze nyilván nem véletlen, hiszen az állami cég ebből pumpálja korlátlanra a kormányközeli sajtó tárcáját: a cég Andy Vajna TV2-jénél költötte a legtöbbet, de sok ment a közmédiába, az Origóhoz, a Mészáros-féle Mediaworkshöz, a Habony-féle Lokálhoz vagy a szintén Vajnához tartozó Rádió1-hez is.

A G7 összehasonlításképp megnézte a 2013-as adatokat, akkor még az Orbánnal jóban lévő Simicska Lajos érdekeltségeihez került a legtöbb pénz, de még a mostanra teljesen a körön kívülre került RTL Klub is kapott hirdetést.