Foci VB 2018 Meccsek Hírek Csoportok
A csoport M Gy D V G+ G- P
Uruguay 3 3 0 0 5 0 9
Oroszország 3 2 0 1 8 4 6
Szaúd-Arábia 3 1 0 2 2 7 3
Egyiptom 3 0 0 3 2 6 0
B csoport M Gy D V G+ G- P
Spanyolország 3 1 2 0 6 5 5
Portugália 3 1 2 0 5 4 5
Irán 3 1 1 1 2 2 4
Marokkó 3 0 1 2 2 4 1
C csoport M Gy D V G+ G- P
Franciaország 3 2 1 0 3 1 7
Dánia 3 1 2 0 2 1 5
Peru 3 1 0 2 2 2 3
Ausztrália 3 0 1 2 2 5 1
D csoport M Gy D V G+ G- P
Horvátország 3 3 0 0 7 1 9
Argentína 3 1 1 1 3 5 4
Nigéria 3 1 0 2 3 4 3
Izland 3 0 1 2 2 5 1
E csoport M Gy D V G+ G- P
Brazília 3 2 1 0 5 1 7
Svájc 3 1 2 0 5 4 5
Szerbia 3 1 0 2 2 4 3
Costa Rica 3 0 1 2 2 5 1
F csoport M Gy D V G+ G- P
Svédország 3 2 0 1 5 2 6
Mexikó 3 2 0 1 3 4 6
Dél-Korea 3 1 0 2 3 3 3
Németország 3 1 0 2 2 4 3
G csoport M Gy D V G+ G- P
Belgium 3 3 0 0 9 2 9
Anglia 3 2 0 1 8 3 6
Tunézia 3 1 0 2 5 8 3
Panama 3 0 0 3 2 11 0
H csoport M Gy D V G+ G- P
Kolumbia 3 2 0 1 5 2 6
Japán 3 1 1 1 4 4 4
Szenegál 3 1 1 1 4 4 4
Lengyelország 3 1 0 2 2 5 3

Az EU is támogatja a 3-as metró felújítását

Az EU is támogatja a 3-as metró felújítását

Az Európai Unió a kohéziós alapból 473,4 millió eurót (csaknem 154 milliárd forint) fordít a magyar főváros 3-as metróvonalának teljes felújítására – közölte az Európai Bizottság kedden.

Corina Cretu regionális politikáért felelős román biztos a bejelentéskor elmondta, a kohéziós politika keretében nyújtott támogatásnak köszönhetően a vonalon utazó naponta több mint félmillió utas, Budapest lakói és “a gyönyörű magyar fővárosba látogató turisták” jobb szolgáltatásokban részesülhetnek, korszerű és gyorsabb metróval utazhatnak a jövőben.

A támogatásból a pályák és a sínrögzítőelemek cseréjére is sor kerül a gyorsabb és biztonságosabb utazás érdekében. A vonalon található mind a húsz állomást és a teljes világítási rendszert felújítják, hogy kellemesebb legyen a várost átszelő utazás – közölte.

“A támogatás konkrét példája annak, hogy az EU gondot fordít a polgárok jóllétére. Különösen örülök annak, hogy az uniós finanszírozás hozzá fog járulni a teljes vonal akadálymentesítéséhez” – fogalmazott.

A Duna Pest felőli oldalán, a folyóval csaknem párhuzamosan futó 3-as metróvonal 17 kilométer hosszan köti össze Budapest északi részét a város déli részével. A folyamatban lévő és várhatóan 2021-re elkészülő munkálatok növelni fogják a vonal kapacitását, és naponta 13 ezer további utas számára fogják lehetővé tenni, hogy autó helyett metróval közlekedjenek – tette hozzá.

(via MTI)