Fennállásának eddigi legerősebb hónapján van túl a Zoom.hu

Fennállásának eddigi legerősebb hónapján van túl a Zoom.hu

Magyarország egyik legfiatalabb hírújságja májusban több mint 1,9 millió felhasználót* ért el. Ez bő 8 százalékkal erősebb, mint az eddigi legnagyobb, 2018 áprilisi havi elérés.

Májusban napi átlagban nagyjából 130 ezer valós felhasználó** olvasta a Zoom.hu-t. A lap ezzel maga mögé utasított olyan site-okat, mint például a Borsonline, a Hírstart vagy a Pénzcentrum; és felzárkózott az ATV.hu-hoz.

A Zoom.hu főként a fiatalabb (18-34 éves) és a középkorú (35-44 éves) olvasók körében lett népszerűbb. Ezek a korosztályok teszik ki a site összes olvasójának 70 százalékát.

Az oldal legerősebb forgalmi forrása továbbra is a Facebook, de jelentősen emelkedett a látogatottság a Google keresésekből és a direkt látogatókból is.

A Zoom.hu legnépszerűbb kontentjei az ellenzéki frakciószövetség háttéralkuiról, a választás tanulságairól, a magyar futballról, az érettségiről, Magyarország és az EU viszonyáról, a civil autós traffipaxokról és a tragikus ceglédberceli balesetről szóltak.

„A nyár folyamán jelentős fejlesztésbe fogunk: a szerkesztőség új emberekkel bővül, és szélesítjük a tartalmi palettát. A Zoom.hu rövidtávú célja: ősszel elérni a 180-200 ezres napi átlagot úgy, hogy közben nem feledkezünk meg hitvallásunkról, miszerint tartalmainkkal új minőséget hozzunk létre a magyar médiapiacon” – mondta az újság főszerkesztője, Kustánczi Norbert.

A Zoom.hu tesztüzeme 2017 júliusában indult, az újság végleges startja tavaly november 20-án volt.

*Google Analytics

** DKT Rating RU