Tisztelt Olvasók! A zoom.hu internetes híroldal 2018. december 21-én megszűnt. A domain a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül és az egyes írások nem kommentelhetőek. - STRAT-POL Kft.

Budapest új imázsfilmjében egy turista randidrogot szór a csaja gulyáslevesébe

Budapest új imázsfilmjében egy turista randidrogot szór a csaja gulyáslevesébe

Időközönként kell némi változatosság az imázsfilmek garmadájában, hogy felfigyeljen ránk a világ, és tóduljanak a turisták, nem?

Új imázsfilmet kapott a magyar főváros, és ebben az ég egy adta világon semmi különös nincs, minden főváros és minden nagyváros csinál ilyen turisztikai szpotokat, amiket aztán jó pénzért lead a világ összes tévécsatornája, reklámként indul el egy-egy videó előtt a YouTube-on és így tovább.

De az, ami a Budapestet népszerűsítő legújabb kisfilmben történik, egészen elképesztő: a csúcsponton az egyik turista randidrogot szór a csaja gulyáslevesébe, aztán mindketten fülig érő szájjal mosolyognak, mindezt pedig fővárosunk új szlogenjével fejelik meg a készítők:

Budapest – Európa fűszere.

Budapest – Spice of Europe imázsfilm 2018

2018. május 15-től a Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi, Budapest fókuszú kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség. Ügynökség: Graphasel Rendező: Mednyánszky René Aka Menzkie —

A kisfilm az Orbán Ráhel nevével fémjelzett Magyar Turisztikai Ügynökség megrendelésére készült. Az egyperces film 235 millió forintba került, ezen felül a nemzetközi médiavásárlások 1,3 milliárd forintba kerültek. Csak a CNN-en 816-szor adják majd le.

(via 444)