Foci VB 2018 Meccsek Hírek Csoportok
A csoport M Gy D V G+ G- P
Oroszország 2 2 0 0 8 1 6
Uruguay 1 1 0 0 1 0 3
Szaúd-Arábia 1 0 0 1 0 5 0
Egyiptom 2 0 0 2 1 4 0
B csoport M Gy D V G+ G- P
Irán 1 1 0 0 1 0 3
Portugália 1 0 1 0 3 3 1
Spanyolország 1 0 1 0 3 3 1
Marokkó 1 0 0 1 0 1 0
C csoport M Gy D V G+ G- P
Franciaország 1 1 0 0 2 1 3
Dánia 1 1 0 0 1 0 3
Ausztrália 1 0 0 1 1 2 0
Peru 1 0 0 1 0 1 0
D csoport M Gy D V G+ G- P
Horvátország 1 1 0 0 2 0 3
Argentína 1 0 1 0 1 1 1
Izland 1 0 1 0 1 1 1
Nigéria 1 0 0 1 0 2 0
E csoport M Gy D V G+ G- P
Szerbia 1 1 0 0 1 0 3
Brazília 1 0 1 0 1 1 1
Svájc 1 0 1 0 1 1 1
Costa Rica 1 0 0 1 0 1 0
F csoport M Gy D V G+ G- P
Mexikó 1 1 0 0 1 0 3
Svédország 1 1 0 0 1 0 3
Németország 1 0 0 1 0 1 0
Dél-Korea 1 0 0 1 0 1 0
G csoport M Gy D V G+ G- P
Belgium 1 1 0 0 3 0 3
Anglia 1 1 0 0 2 1 3
Tunézia 1 0 0 1 1 2 0
Panama 1 0 0 1 0 3 0
H csoport M Gy D V G+ G- P
Japán 1 1 0 0 2 1 3
Szenegál 1 1 0 0 2 1 3
Kolumbia 1 0 0 1 1 2 0
Lengyelország 1 0 0 1 1 2 0

444: Fideszes bulvártévét csinálnának az ATV-ből

444: Fideszes bulvártévét csinálnának az ATV-ből

Nagyon hosszú cikkben elemzi a 444 az ATV feltételezett pálfordulását. Azt írják, 2010 óta rengeteg állami pénz jelent meg a csatornát tulajdonló Hit Gyülekezete körül, a tévé mindeközben egyre több témában a kormánypárt retorikáját támogatja (a felekezeti szónoklatokban például ismétlődően megjelent korábban a migráció, mint súlyos civilizációs válság), több baloldali, liberális újságíró távozott a csatornától (pl. Kálmán Olga, Fiderikusz Sándor), sokan érkeztek a TV2-től (pl. Hajdú Péter, Demcsák Zsuzsa), olyan is megesett, hogy a Hit Gyülekezetének irányítóját, Németh Sándort Andy Vajna oldalán fotózták a Nobuban, és olyan is, hogy Semjén Zsolt előadást tartott a Hit Csarnokában.

„Értem én, hogy bulvártévét csinálnak belőlük a Fidesznek, de legalább szólhattak volna”

– nyilatkozta egy neve elhallgatását kérő ATV-s dolgozó a 444-nek. Azt írják, az ATV közéleti portfólióját nagyjából 2016 nyarán kezdték leépíteni, és egyúttal elmozdultak az infotainment felé. A 444 forrásai szerint nagy feszültséget jelentenek csatornánál a „Fidesztől rettegő” Hajdú Péter és a kormánykritikus témákat is feldolgozó Heti Naplót vezető Sváby András közötti viták.

A cikk felidézi az ATV indulását is, az agrártelevízióként indult csatornájáét, ami 2003-tól van a Hit Gyülekezete tulajdonában. Szó esik arról, hogy a Fidesz kezdetben szinte üldözte a Gyülekezetet, arról, hogy Németh Sándor egyházvezető 2008 után miként keresett új kapcsolatokat a jobboldalon, illetve arról is, hogy milyen szerepe lehetett az ATV-nek az MDF kigolyózásában.