PR-cikkekre és Soros-terv ellenes kampányra mintegy 3 milliárd jutott.
Ma a szédítő számok napja van. A Közlönyből derült ki, hogy az MTVA észvesztő összegbe került tavaly, a propagandáért felelős Miniszterelnöki Kabinetirodától a nyári kommunikációs költéseket pedig az Átlátszó kérte ki. E szerint a július és szeptember közötti időszakban (van olyan program, ami még nem ért véget) 1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre.
Akár minden elem fölött perceket lehet hümmögni, de azon biztosan, hogy csaknem 850 milliót költött a kabinet PR cikkekre.
Az említett összegekből a lap szerint Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak.
Az internetes oldal rámutat a Kabinetiroda szokásos partnerétől, Balásy Gyula cégeitől, a Lounge Design Kft.-től és a New Land Media Kft.-től rendelte meg a kampányokat.