Tisztelt Olvasók! A zoom.hu internetes híroldal 2018. december 21-én megszűnt. A domain a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül és az egyes írások nem kommentelhetőek. - STRAT-POL Kft.

Ömlenek az adóforintok a kormányközeli médiumokhoz

Ömlenek az adóforintok a kormányközeli médiumokhoz

2017. január és június között az egy évvel korábbinál másfélszer többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött az állam reklámokra – írja a G7 a Kantar Média adatai alapján. A minisztériumok, állami intézmények, önkormányzatok és állami cégek által hirdetésre költött összeg fele mindössze tíz médiumnál landolt.

Az állami reklámköltések legnagyobb nyertesei:

  1. TV2 (Andy Vajna): 5,9 milliárd,
  2. JCDecaux: 4 milliárd,
  3. Origo-Adnetwork (Matolcsy Ádám): 2 milliárd,
  4. Duna TV: 1,5 milliárd,
  5. M1: 1 milliárd,
  6. Rádió 1 (Andy Vajna): 0,9 milliárd,
  7. Petőfi Rádió: 0,9 milliárd,
  8. Kossuth Rádió: 0,9 milliárd,
  9. Lokál Extra (Habony Árpád): 0,8 milliárd,
  10. Ripost (Ómolnár Miklós): 0,7 milliárd.

A top10-be ugyan nem kerültek Mészáros Lőrinc érdekeltségei, de az azért van, mert a Mediaworkshöz érkező állami pénz több kisebb médium között oszlott el, összesen 2,7 milliárdot költött náluk az állam.